תיעוד: ב'איחוד הצלה' השיקו את היחידה האווירית

בנצי לייזרוביץ No Comments on תיעוד: ב'איחוד הצלה' השיקו את היחידה האווירית

ביבשה – בים – וכעת גם באוויר: באיחוד הצלה השיקו היום את היחידה לפינוי בהיטס, המורכבת מ – 30 פארמדיקים שעברו הכשרה מיוחדת ומשלושה מסוקים שיפנו נפגעים מזירות קשות ברחבי הארץ. אלי פולק, מנכ״ל איחוד הצלה: "יום היסטורי בהצלת החיים בישראל"

צילום: איחוד הצלה
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בטקס מרשים, השיק היום איחוד הצלה את היחידה לפינוי בהיטס המורכבת משלושה מסוקים שיתנו מענה רפואי מיידי בצפון במרכז ובדרום, אותם יטיסו יוצאי מערך המסוקים של חיל האוויר. המסוקים מותאמים במיוחד לפינוי בהיטס ומותקנת בהם תצורה מיוחדת מתוצרת חברת בוכר השווייצרית. כמו כן מצויידים הפרמדיקים המוטסים במצלמות מיוחדות אשר יעבירו בשידור חי מהשטח את המצב בזירה למוקד איחוד הצלה עם אפשרות לשיתוף רופאים ובתי החולים להוראות מיוחדות במהלך הטיפול והפינוי המוטס.

מסוקי היחידה לפינוי בהיטס של איחוד הצלה המצוידים גם בציוד רפואי מתקדם ומאוישים על ידי 2 פרמדיקים בכל מסוק שעברו הכשרה מיוחדת, יהיו בכוננות של 24 שעות במשך 7 ימים בשבוע, ויעניקו טיפול רפואי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר בשטח ובאוויר.

אלי פולק, מנכ״ל איחוד הצלה: "זהו יום היסטורי בהצלת החיים בישראל ול – 6,500 מתנדבי ארגון המתנדבים הלאומי – איחוד הצלה בארץ ובעולם. בהמשך לפינוי הימי שאנו מעניקים לאזרחי ישראל באמצעות סירת איחוד הצלה בכינרת, לרכבי השטח המיוחדים שאנו מעמידים בחופי הים ולפתרונות פינוי מיוחדים שאנו מעניקים ליחידות החילוץ בישראל, היום אנו גאים להשיק את היחידה המקצועית לפינוי בהיטס של איחוד הצלה. במרחק של שיחת טלפון אחת מזירה קשה, מסוקי היחידה לפינוי בהיטס של איחוד הצלה יוזנקו למקום יחד עם צוות רפואי מקצועי שייתן מענה מהיר ומיידי ויציל חיי אדם".

video
play-sharp-fill

דנה נגלר, מנהלת היחידה לפינוי בהיטס של איחוד הצלה: "ברגע שתתקבל קריאה על אירוע קשה המצריך פינוי רפואי בהיטס, מוקד איחוד הצלה ישלח מיידית את המסוק הקרוב ביותר שיגיע תוך דקות לזירת האירוע. לאחר הענקת טיפול רפואי ראשוני בשטח וביצוע ההכנות הנדרשות לפינוי אווירי, יועבר המטופל על ידי פרמדיקים של איחוד הצלה למסוק, להטסה מהירה ומיידית ישירות לבית החולים המתאים למצבו של המטופל אשר יעודכן על הגעתו ומצבו, טרם הגעת המסוק למנחת".

אלעד בכר, מנהל אגף רפואה של איחוד הצלה: "אני שמח שנוכל לספק מהיום שירות רפואי כה חשוב וחיוני לאזרחי מדינת ישראל. כידוע, לשירות הרפואי שניתן בשעה הראשונה של מצב החירום יש השפעה ישירה על סיכוי ההחלמה והשיקום של המטופל. פרק זמן זה מכונה "שעת הזהב". במהלך "שעת הזהב" הזו, למסוק המצויד בציוד הרפואי המתקדם והמקצועי ביותר יש תפקיד קריטי בהצלת חיי המטופל. אנו נאייש את המסוקים שלנו בכ – 20 פראמדיקים שעברו הכשרה מיוחדת לפינוי בהיטס ולאחר שיעניקו טיפול רפואי מיידי בשטח הם יעבירו את הפצועים לבתי החולים".



0 תגובות